donderdag 18 april 2013

Gedichten uit klas 2C

Vrienden
Vrienden heb je voor het leven,
Niet voor even.
Maak veel met ze mee,
Ga bijvoorbeeld met ze naar zee.
Ze zijn van goud,
Met hun wordt je oud.

Mode
Mode is hier,
Mode is daar,
Mode is overal.
Hier en daar,
Zelfs in je haar,
Je elastiekje,
Je haarband,
Je klipje,
Overal is mode.
Je ziet meisjes die rokken dragen,
Met lokken in hun haren.

Rap
Ik rap,
terwijl ik step.
Ik ga naar school
en leer alles uit mijn bol.
Ik wil tv kijken achter de buis,
Maar heb nog gym van Heppenhuis.

Vriendje
In mijn hart zat eerst een deuk..
Maar ik vind jou leuker dan leuk!
Ik ben blij dat je mijn boy bent
en dat je me zo vaak verwent en me goed kent.
Ik hou super veel van jou,
Jij maakt me steeds weer zo trots als een pauw!
Jij en ik voor altijd, want van deze keuze krijg ik nooit spijt.
Wij samen tot in de eeuwigheid.

Rekenen
Al die cijfers
in al die getallen
Al die sommen en
al die moeite met rekenen.