maandag 6 mei 2013

Verslag van Nick Snoeren!


                                                                                    
Wedstrijd  Metselkampioenschap 61ste finale KNB.
Wedstrijd locatie  wordt gehouden in `t Park Stakenkamp in Oldenzaal
Uit de voorrondes  in Goes werd ik uitgekozen om naar de finale te gaan.
Woensdag 17 April vertrok ik met meneer Van Wijgerden om 5.45 uur.
Bij aankomst maak ik kennis met de met de andere deelnemers en kregen daarna een korte uitleg.
Aan de slag tot wel zeker 17.00 uur. Het eten werd verzorgt door het Twents Carmel  College.
Met taxi’s werden we vervoerd naar ons Hotel “Erve  Hulsbeek”. 
We sliepen met zijn drieën op een kamer, Pieter,  Sikke Durk en ik. 
We hadden ook een activiteit  s` avonds: klootschieten.Het was wennen met gooien.



Donderdag 18 April weer vroeg uit bed: ontbijten en met de taxi naar het park.
We hadden flink gewerkt tot 17.00uur. 
We hebben op school friet gegeten en daarna terug naar het hotel. 
Vanuit daar gingen we naar de kartbaan. Het karten  was heel leuk.

Vrijdag 19 April was de laatste dag.  We moesten werken met een moeilijke rollaag.  
Op de muur van iedere deelnemer werd een ---------> hardstenen blok geplaatst met je naam erin. 
We kregen de complimenten van de jury. Ze vonden dat we goed hadden gewerkt.
Daarna de afsluiting en we werden opgehaald door onze ouders.

Woensdag 24 April het officiële gebeuren begon.
Toespraken van:
*     KNB keramiek
*     Commissaris van Overijssel
*     Burgemeester van Oldenzaal

Daarna kwamen de voegers voor de prijsuitreiking en als laatste de metselaars
        1.     Max
        2.     Huub
        3.     Pieter
        Zelf ben ik vierde geworden.

Het was heel leuk om dit mee te maken. 

Ik heb er veel van geleerd !

Nick Snoeren